0

شرکت زیمنس تجهیزات بلوکه شده ایرانی را آزاد کرد

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 مهر 1394 مدیر سایبرلا 815 بازدید

مدیر طرح‌های شرکت ملی پتروشیمی گفت: همکاری‌های خوبی درباره آزاد شدن تجهیزات بلوکه شده پتروشیمی‌های ایران انجام شده و زیمنس همه تجهیزات پتروشیمی‌های ایرانی را آزاد کرده است.

به گزارش فارس، مرضیه شافعی مدیر طرح‌های شرکت ملی پتروشیمی، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت‌هایی که برای سرمایه‌گذاری به ایران مراجعه می‌کنند تنها به دنبال جمع‌آوری اطلاعات هستند که در کجا نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد و کجا می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند اما هنوز هیچ چیز درباره سرمایه گذاری آنها مشخص نشده است.

وی افزود: آنها در هیچ حوزه‌ای علاقه‌مندی خود را ابراز نکردند و ما تنها با آنها تبادل اطلاعات کردیم.

مدیر طرح‌های شرکت ملی پتروشیمی در پاسخ به پرسش دیگر فارس تصریح کرد: همکاری‌های خیلی خوبی درباره آزاد کردن تجهیزات پتروشیمی‌های ایرانی که در آلمان و دیگر کشورها بلوکه شده انجام شده است و الان زیمنس همه تجهیزات ما را آزاد کرد و بقیه شرکت‌ها هم در این راستا عمل می‌کنند.

پیش از این محمد حسن پیوندی در گفت‌وگو با فارس خبر داد که ایران در مذاکره با آلمانی‌ها موضوع آزاد شدن تجهیزات بلوکه شده پتروشیمی‌های ایران در شرکت‌های آلمانی را مطرح کرده است.

براین اساس شرکت‌های ایرانی در بسیاری موارد ۸۵ درصد بهای این تجهیزات را پرداخته‌اند اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه و غیر قانونی این تجهیزات که ساخت آنها نیز به پایان رسیده است در انبارهای بزرگ سازنده خارجی بلوکه شده و به سمت ایران حمل نشده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ده + پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!