0

عامل انتشار شایعه بمب گذاری در بافت بازداشت شد

دسته بندی ها : نشر اکاذیب 9 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 898 بازدید

سالاری گفت: عامل انتشار شایعه بمب گذاری در بافت شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش میزان، دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و بازداشت عامل انتشار شایعه بمب گذاری در بافت خبرداد.

وی افزود: در پی انتشار خبر کذبی در فضای مجازی مبنی بر انجام عملیات تروریستی در شهرستان بافت و ایجاد التهاب و نگرانی در بین مردم استان کرمان، این دادستانی با رصد فضای مجازی و اهمیت مقابله با ایجاد کننده گان شایعات و اخبار کذب این چنینی که امنیت روانی و عمومی جامعه را بر هم می زند شناسایی عوامل تولید و انتشار این خبر کذب در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی قضایی دراستان کرمان درادامه بیان کرد: با رصد و اقدامات فنی عامل اصلی ساخت و انتشار این شایعه شناسایی و بازداشت شد؛ تحقیق از وی در بازپرسی ویژه ادامه دارد.

سالاری در پایان افزود: چشمان تیزبین دستگاه قضایی با همراهی مامورین مجاهد و پر تلاش عرصه های امنیتی وانتظامی فضای مجازی را به صورت شبانه روزی رصد و با متخلفان نسبت به نظم امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطعانه و اجازه نخواهند داد امنیت جامعه مخدوش و بازیچه دست بدخواهان قرار گیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!