0

سیستم سمپ در تمامی شعب شورای حل اختلاف راه‌اندازی شد

شیبانی گفت: در حال حاضر سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی جدید “سمپ” در تمامی شعب شوراهای حل اختلاف قزوین راه‌اندازی شده است

به گزارش میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، بیژن شیبانی در جلسه شوراهای حل اختلاف قزوین اظهار داشت: سیستم قضایی “سمپ” یک راهکار اصولی برای رفع مشکلات گذشته سیستم‌های کاغذی قضایی است.
وی افزود: در این سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی از آنجائی که استفاده از کاغذ و پروسه پرونده‌های کاغذی حذف شده است، سرعت دسترسی به پرونده‌ها و سرعت دادرسی افزایش جدی داشته است.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین اظهار داشت: آموزش فراگیر این سیستم مدیریت جدید به کارکنان و کارمندان شعب شوراهای حل اختلاف قزوین امروز از مهم‌ترین برنامه‌های کاری ماست.
شیبانی عنوان کرد: بسیاری از افراد هنوز با قابلیت‌های واقعی این سامانه آشنایی پیدا نکرده‌اند از این رو نمی‌توانند از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کنند ولی آموزش این سیستم به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: دوره آموزشی سیستم «سمپ» در شوراهای حل اختلاف قزوین در حال برگزاری است و در این دوره تخصصی به آموزش روش‌های استفاده از این سیستم و نحوه مکاتبات قضایی، ابلاغ الکترونیکی و ثبت ثنا پرداخته خواهد شد.
رئیس شوراهای حل اختلاف قزوین گفت: استفاده از این سیستم جدید در کنار کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها سبب دسترسی سریع به پرونده و جلوگیری از اطاله دادرسی خواهد شد.
شیبانی عنوان کرد: کاهش هزینه در فعالیت‌های اداری ناشی از تهیه کاغذ، آرشیو پرونده‌ها و هزینه‌های این چنینی نیز از دیگر ثمرات استفاده از این سیستم جدید خواهد بود.
وی بیان کرد: استفاده از این سیستم تحولی عظیم در مدیریت قضایی کشور و استان ایجاد خواهد کرد.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین خاطرنشان کرد: حذف کاغذ و از بین رفتن پروسه‌های طولانی اداری در این سیستم از درخواست‌های جدی مردمی بود که به طور کامل اجرایی می‌شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!