0

سرقت اینترنتی از حساب خویشاوندان

فردی که از حساب خاله خود 40 میلیون ریال بصورت اینترنتی سرقت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای شرق تهران شناسایی و دستگیر شد.
پلیس فتا: سرهنگ” سامان محمدی”رئیس پلیس فتای شرق استان تهران با اعللام این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس مبلغ 40 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است،  بررسی موضوع در دستور کار ماموارن این پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت:ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی  عامل برداشت غیر مجاز از حساب شاکیه که خواهرزاده او بود را شناسایی کردند.این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اظهار ندامت از انجام بزه انتسابی انگیزه خود را سوء استفاده از حساب بانکی خاله اش عنوان کرد.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: سرقت های اینترنتی عمدتاٌ به دلیل افشای اطلاعات بانکی رخ می دهد و عامل اصلی آن هم خود صاحب حساب می باشد، اگرما از اطلاعات بانکی خود (شماره حساب ،رمز اول و دوم) به درستی محافظت کنیم و آن را نزد دیگران بازگو نکنیم، هیچ سارقی نمی تواند از حساب ما سرقت کند.رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 21864068 ویا 36224490 گزارش نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!