0

سرقت از حساب بانکی در پی پرداخت شهریه دانشجویی

رئیس پلیس فتا سیستان‌و بلوچستان از شناسایی فردی که با سوء‌استفاده از شغل خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب تعدادی از دانشجویان کرده بود خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرگرد “علی سرحدی” گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش پرونده تشکیل و در دستور کار تیم اقتصادی پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد تمامی مبالغ کسر شده صرف خرید اینترنتی اقلام الکترونیکی شده که فرد خریدار شناسایی و با انجام تشریفات مربوطه جهت ارائه توضیحات به این پلیس انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه‌داد: متهم در رویارویی با مستندات غیر قابل انکار پلیس‌، به بزه انتسابی اعتراف و گفت‌: از انجا که مسوول انفورماتیک و ثبت نام بودم شاکی به من مراجعه و از من خواست شهریه‌اش را برایش پرداخت کنم که با استفاده از اطلاعات کارت بانکی‌اش اقدام به برداشت بعدی از حساب وی کردم.

رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست در صورتی که ناچار به دادن اطلاعات کارت بانکی خود به دیگران شدند بلافاصله بعد از انجام امور بانکی اقدام به تغییر رمز نمایند تا از بروز سوء‌استفاده‌های بعدی جلوگیری به عمل آید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!