0

«سحر تبر» به ۱۰ سال حبس محکوم شد

قانون, دادگاه, دادسرا, حکم, حقوق

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که به این حکم اعتراض کرده است.

سحر تبر روز جمعه، ۲۱ آذرماه، در گفت‌وگویی درباره موارد اتهام خود گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو مورد آن تبرئه شده‌ام.»

او با اشاره به این که امیدوار است مورد عفو قرار گیرد درباره عناوین اتهامی خود توضیحی ارائه نداد.

فاطمه خویشوند همچنین با توجه به قابل اعتراض بودن حکم صادرشده از سوی دادگاه گفت که به این حکم اعتراض کرده است.

سحر تبر: می‌خواستم معروف شوم

سحر تبر در ادامه گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی‌خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم، چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.»

اولین اعترافات تلویزیونی «سحر تبر» بعد از دستگیری

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر در مهرماه ۱۳۹۸ به اتهام «معاونت در افساد فی‌الارض» بازداشت شد. او که در حساب اینستاگرامش بیش از ۴۸۶ هزار دنبال‌کننده داشت با انتشار عکس‌های متفاوت از خودش که اغلب یا گریم داشتند یا با فوتوشاپ دستکاری شده بودند، مشهور شده بود.

در کیفرخواست صادره برای سحر تبر، اتهامات او معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است.

شبکه دوم تلویزیون اواخر مهرماه سال گذشته فیلمی از «اعترافات» او پخش کرد. در این گزارش از سحر تبر به عنوان «فردی قربانی که شخصیت و وضعیت روحی و روانی نابهنجار دارد»، نام برده می‌شد که در شبکه‌های اجتماعی به دنبال «ابتذال» بوده است.

منبع: فرارو

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!