0

چرا باید به بینا پکس نه بگوییم؟

دسته بندی ها : شرکت هرمی - بازاریابی شبکه ای 4 آذر 1399 کارشناس سایبرلا 624 بازدید
کلاهبرداری پونزی ponzi - کلاهبرداری هرمی - سایبرلا

سایت سرمایه گذاری بینا پکس با ادعای فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال و پرداخت سودهای کلان در حال فریب کاربران است.

سایت سرمایه گذاری بینا پکس به آدرس وب سایت http://binapex.ltd/ با ادعای فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال و پرداخت سودهای کلان در حال جذب سرمایه کاربران علاقه مند به این قبیل بازارها است. این مجموعه مدعی شده تیمی از بازرگانان، تحلیل گران مالی و ربات های تجاری را داراست که قادر به کسب درآمد از بازارهای مالی سرتاسر دنیا هستند.

در طرح درآمدزایی معرفی شده توسط این شرکت ۴ طرح درآمدی یکساله معرفی شده که درآنها وعده پرداخت سودهای روزشمار از ۲.۸ تا ۴ درصد داده شده است. علاوه بر طرح های سالیانه ۲ طرح روزانه نیز ارائه و در آن وعده پرداخت سود از ۱۰۵ تا ۱۱۰ درصد داده شده است. همانند سایر طرح های مشابه پاداش زیرمجموعه گیری تا سه سطح و به ترتیب ۱،۳ و ۵ درصد از بخش های اصلی طرح درآمدی این شرکت است که آن را در زمره طرح های هرمی قرار می دهد.

با آنکه بررسی سایت نشان می دهد بیشترین بازدیدهای صورت گرفته از کشورهای روسیه، بنگلادش و ویتنام بوده است اما این روزها سایت های فارسی زبان نیز تلاش زیادی را برای جذب مخاطبان ایرانی به این مجموعه انجام داده اند.

وعده پرداخت سود غیرمتعارف، فقدان شفافیت در خصوص عملکرد شرکت و پرداخت پورسانت در ازاء جذب مجموعه از اصلی ترین عواملی است که این طرح را در زمره طرح های پرریسک سرمایه گذاری قرار داده و هوشیاری علاقه مندان به سپرده گذاری را ضروری می سازد.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!