0

سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها ۳۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 آبان 1394 مدیر سایبرلا 693 بازدید

هواداران سامسونگ از تغییرات ایجاد شده در گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ بسیار راضی هستند اما اعمال تغییرات در سری جدید پرچمداران این شرکت برای بهتر کردن اوضاع مالی کافی نبوده و سامسونگ قصد اخراج ۳۰ درصد از کارکنان خود برا ی کاهش هزینه‌ها را دارد.

روز جمعه در نشریه‌ی The Korea Times مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ برای کاهش بیشتر هزینه‌ها تا پایان سال میلادی جاری، بخشی از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. یکی از مقامات سامسونگ در این خصوص می‌گوید:

اولویت اول سامسونگ صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. ما از کارکنان معمولی با عملکرد ضعیف درخواست کرده‌ایم تا شغل خود را با دریافت مبلغی قابل توجه ترک کنند.

اما این اولین باری نیست که سامسونگ در سال جاری رو به اخراج کارکنان خود می‌آورد. اوایل سال جاری این شرکت اعلام کرد ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرده است.

اما سامسونگ به این مقدار بسنده نکرده و قصد اخراج ۳۰ درصد دیگر از کارکنان خود را دارد. به نظر می‌رسد این شرکت اخطارهایی را نیز به کارکنان بخش مالی، منابع انسانی و بازاریابی خود ارسال کرده است. این مقام ارشد سامسونگ در ادامه می‌افزاید:

مدیران یا کارکنان با بازده کم که سنی بالاتر از ۵۰ سال داشته و نتوانسته‌اند ترفیع درجه داشته باشند، طی طرح C&T سامسونگ به صورت داوطلبانه بازنشست خواهند شد.

سامسونگ تاکنون در مورد این تصمیم خود به صورت رسمی بیانیه‌ای صادر نکرده است.

منبع: زومیت

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!