0

فلاح جوشقانی: وزارت ارتباطات فعالیت هیچ سامانه مبتنی بر خدمات ارزش افزوده را مختل نکرده است

کدهای موبایلی USSD, ارزش افزوده, وس VAS

حسین فلاح جوشقانی در واکنش به اظهار نظر برخی رسانه‌ها درباره کاهش استفاده مردم از سامانه استعلام پیامکی چک برگشتی گفت: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره وس، زمینه از بین رفتن راه های کلاهبرداری از طریق سرویس های ارزش افزوده را فراهم کرده است.

وی افزود: خدمات ارزش افزوده به هیچ عنوان حذف نشده، بلکه براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فقط روشهای استفاده از آن تغییر کرده است.

فلاح جوشقانی در تشریح تغییرات روش استفاده از این خدمات گفت: پیش از این مصوبه، مشترک هزینه خدمات ارزش افزوده را از طریق شارژر و یا قبوض تلفن همراه پرداخت می‌کرد. براساس مصوبه جدید، مشترک با اختیار و اطلاع خود برای استفاده از خدمات ارزش افزوده اقدام به خرید اعتبار می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان برای استفاده از خدمات ارزش افزوده دلخواه خود، نیاز ندارند از اعتبار کیف پول جیرینگ استفاده کنند بلکه می‌توانند به سادگی اعتبار مورد نیاز برای خدمات ارزش افزوده را خریداری کنند.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه با هماهنگی بانک مرکزی به دنبال رفع مشکل برای برخی سرویسهای پولی بانکی هستند، عنوان کرد: همانگونه که رگولاتوری در مورد مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره روشهای جدید استفاده از خدمات ارزش افزوده اطلاع‌رسانی کرده است سایر مراجع هم برای سرویس‌دهی به مخاطبان خود درخصوص نحوه استفاده از سامانه‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

منبع: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!