0

ساماندهی شبکه های اجتماعی در دستورکار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفت

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: ساماندهی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در دستورکار این شورا قرار گرفته است.
ایرنا: عزت الله ضرغامی روز جمعه در گفت وگویی افزود: ساماندهی فضای مجازی در حوزه های مختلف در دستور کار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته و در آینده نزدیک تصمیماتی در حوزه های مختلف اتخاذ خواهد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال رفع فیلترینگ از شبکه اجتماعی توئیتر وجود دارد یا خیر؟ گفت:بنده هیچ حسابی یا صفحه شخصی در توئیتر ندارم و نمی دانم چه کسی یا کسانی این صفحه را به نام بنده ساخته اند.
ضرغامی در خصوص فیلتر شدن برخی از بازی های اینترنتی موبایل محور از جمله بازی ‘ کلش آف کلنز ‘ نیز گفت: در مورد بازی ها اطلاعاتی دقیقی ندارم و نمی توانم اکنون اظهار نظر کنم.
عضو شورای عالی فضای مجازی در خصوص احتمال انتقال سرورهای تلگرام به ایران نیز گفت: از جمله درخواست های که بنده در شورای عالی فضای مجازی بارها بر آن تاکید کرده ام مساله انتقال شبکه اجتماعی تلگرام به داخل ایران بوده است.
ضرغامی گفت: شبکه های اجتماعی باید یک توانمندی در ارایه خدمات سالم و مفید به مردم را داشته باشند که با انتقال سرورها به داخل کشور می توان این خدمات سالم و مفید را به صورت گسترده به مردم ارائه کرد.
وی گفت:برای انتقال دادن این سرورها به ایران نیز وزارت ارتباطات در این زمینه اقداماتی کرده اند و باید دید در آینده این اقدامات به کجا می انجامد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی فضای مجازی به منظور شرکت در آیین گرامیداشت نهم دی ماه به شهرکرد سفر کرده بود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!