0

رگولاتوری نماد دولت الکترونیک گرفت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان تنها نهاد دولتی حوزه ICT موفق به دریافت نماد دولت الکترونیک در مرحله پایلوت شد.

تسنیم: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اعطای نماد دولت الکترونیک، هویت الکترونیکی فعالیت دستگاه‌های اجرایی کشور را تأیید می‌نماید.

این نماد نشان دهنده سطح کیفیت خدمات اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی است. دارنده نماد دولت الکترونیکی ملزم به رعایت قوانین و مقررات ابلاغ شده در زمینه دولت الکترونیک است.

براساس مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با موضوع توسعه خدمات الکترونیک، سازمان مذکور با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی قدم در راه الکترونیکی کردن خدمات قابل ارائه به مردم برداشت.

این نماد که هم‌اکنون در مرحله پایلوت به برخی سازمان‌ها و ارگان‌ها اعطاء شده در سه سطح برنز، نقره و طلاست. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با تکیه بر استاندارد و شاخص‌های مدون اقدام به احراز الکترونیکی بودن خدمات سازمان‌های دولتی و نهایتا اعطای نماد دولت الکترونیک به آنها می‌کند.

تاکنون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موفق به دریافت نماد برنزی دولت الکترونیک در حوزه ICT شده و احتمال می‌رود با توجه به اینکه تا پایان سال این موضوع از پایلوت خارج می‌شود، رگولاتور ارتباطی اقدام به تقاضای سطح بالاتر این نماد را داشته باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!