0

رگولاتوری تمامی اپراتورهای ثابت و همراه کشور را به تفکیک ترافیک داخل و بین‌الملل ملزم کرد

دسته بندی ها : رگولاتوری 10 دی 1395 مدیر سایبرلا 888 بازدید
براساس مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۲۴۸: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۴۸ مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۱، با توجه به آمادگی های ایجاد شده در راستای تحقق الزامات مصوب شبکه ملی اطلاعات، پیشنهاد سازمان در خصوص تسری موضوع تفکیک ترافیک در داخلی از خارج، موضوع مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۲۳۷ کمیسیون را در راستای الزام تفکیک ترافیک داخلی و بین‌المللی، به منظور اعمال سرعت و تعرفه متفاوت، برای همه اپراتورها بررسی و به شرح زیر تصویب کرد:
نشریه الکترونیک ترند: کلیه اپراتورهای ارائه دهنده خدمات دسترسی اعم از دارندگان پروانه حوزه ثابت و یا همراه موظفند تا تاریخ ۹۵/۱۰/۳۰ امکان تفکیک ترافیک داخلی از بین‌المللی را به نحوی برای همه کاربران ایجاد کنند که امکان اعمال تعرفه و سرعت متفاوت فراهم شود.
منظور از ترافیک داخل، هر ترافیک با میزبانی داخلی است. برای تحقق این امر سازمان فناوری اطلاعات ایران و شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت باید شرایطی را فراهم آورند که ترافیک داخل مخابرات ایران بصورت مجزا از ترافیک بین‌المللی آن شرکت در دسترسی سایر اپراتورها باشد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!