0

معاون رگولاتوری خبر داد: اپراتورها ۸.۸ میلیون پیامک تبلیغاتی را ظرف ۲ ماه لغو کردند

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به راه‌اندازی سامانه متمرکز ۸۰۰ جهت انصراف مشترکان از دریافت انواع پیامک، عملکرد این سامانه را مثبت ارزیابی کرد.

تسنیم: حسین فلاح جوشقانی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی در این حوزه اظهار کرد: طبق آخرین آمار و پس از اطلاع‌رسانی صورت گرفته، از سوی اپراتور اول یک میلیون و 57 هزار سرویس و سه میلیون و 372 هزار و 776 پیامک تبلیغاتی لغو شده است.

وی عنوان کرد: در اپراتور دوم نیز تعداد سرویس‌های لغو شده 10 میلیون و 533 هزار و 455 مورد و پیامک‌های تبلیغاتی لغو شده 5 میلیون و 390 هزار و 613 مورد بوده است.

او افزود: در اپراتور سوم هم ارسال 38 هزار سرویس و 48 هزار پیامک  تبلیغاتی لغو شده است.

معاون رگولاتوری با موفق ارزیابی کردن عملکرد این سیستم گفت: تاکنون اپراتورها عملکرد رضایت بخشی داشته‌اند و با حساسیت این موضوع را دنبال و موارد اعلام شده را حذف کرده‌اند.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه نباید انتظار داشت تمام موارد به صفر برسد، ابراز کرد: تاکنون اپراتورها بیش از 70 میلیون پیامک جهت اطلاع‌رسانی درباره این سامانه با نام رگولاتوری ارسال کرده‌اند.

او افزود: در جلسه‌ای هم که این اواخر با اپراتورها داشتیم، موارد جدیدی را اعلام کردیم تا بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

وی با بیان روش‌های مختلف ارسال درخواست به این سامانه از طریق ارسال پیامک به سرشماره 800 یا شماره‌گیری کد دستوری #800* اظهار داشت: با ارسال درخواست، فهرستی با سه گزینه باز می‌شود که اولین گزینه سرویس‌های فعال و دو گزینه بعدی نوع پیامک‌های تبلیغاتی یا خدمات مبتنی بر محتوایی ( ارزش افزوده) را نشان می‌دهد.

فلاح از پیگیری امکان غیرفعال‌سازی تمامی سرویس‌های فعال مشترکان تنها با انتخاب یک گزینه، خبر داد و گفت: اپراتورها باید این امکان را فراهم آورند که این موضوع در دست پیگیری است تا اعمال شود.

اواخر فرودین ماه سال جاری معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، بازی و سرگرمی خبر داده بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!