0

برگزاری آنلاین رویداد جذب سرمایه در حوزه ICT و IT، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی

دسته بندی ها : کسب و کار 8 تیر 1399 کارشناس سایبرلا 409 بازدید
ایده استارتاپ, کارآفرینی, جذب سرمایه گذار, سایبرلا

رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه ICT و IT دوشنبه 9 تیر ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

در این رویداد که دو‌شنبه 9 تیر ماه جاری از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می‌شود 6 استارت آپ این حوزه توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند. همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.

شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینکhttps://online.inif.ir/ch/demoday  در این رویداد حضور یابند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 42170000-021 داخلی 6010 تماس حاصل کنند.

گفتنی است در طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارایه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را که عاملان صندوق نوآوری یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

منبع: صندوق نوآوری و شکوفایی

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!