0

روابط قضایی حقوقی ایران با روسیه، اتریش، چین، افغانستان و ارمنستان بررسی شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 482 بازدید

هیأت حقوقی قضایی ایران در حاشیه همایش بین‌المللی سازمان شانگهای در شهر سن پترزبورگ، در دیدار و مذاکره با وزیران دادگستری روسیه، اتریش، و افغانستان و همچنین هیأت‌های چین و ارمنستان، زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مرتبط را بررسی کرد.

روابط عمومی وزارت دادگستری: در دیدارها و مذاکرات انجام شده هیأت ایرانی در سن پترزبورگ، همکاری‌های جمهوری اسلامی و این کشورها در عرصه‌های حقوقی و قضایی بررسی و تجارب دو طرف در این زمینه‌ها تبادل شد.

همچنین هیأت ایرانی با معاونان وزارت دادگستری چین و ارمنستان دیدار و مذاکره کرد که در این نشست‌ها روابط حقوقی و قضایی دوجانبه بررسی شد.

با توجه به حضور هیأت‌های بلندپایه قضایی حقوقی از کشورهای مختلف در نشست سن پترزبورگ، بسیاری از شرکت کنندگان با استفاده از این فرصت برگزاری رایزنی‌های دوجانبه و منطقه‌ای را برای افزایش همکاری‌های حقوقی قضایی تدارک دیده‌اند.

محور اجلاس سن پترزبورگ که کشورهای مختلف از جمله چین، بلاروس، هند، ارمنستان، قرقیزستان و همچنین مراکز حقوقی دانشگاهی سن پترزبورگ حضور خواهند داشت، زمینه‌های کاربرد حقوق در سطوح مختلف اجتماعی و قضایی و همچنین نظارت‌های حقوی بر عرصه‌های گوناگون است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!