0

راه حلی برای درآمد ارزی و فروش بین المللی کسب و کارهای ایرانی با وجود تحریم‌ ها

قوانین مقررات رمزارزها ارزهای دیجیتال کریپتوکارنسی

دانشگاه‌ها، هتل‌ها، هواپیمایی‌ها… این‌ها تنها تعدادی از کسب‌وکارهای ایرانی هستند که این روزها به واسطه تحریم‌ها امکان دریافت ارزی از مشتریان خارجی خود در سایت‌هایشان ندارند که درگاه پرداخت رمزارز یکی از نوین‌ترین راه‌حل‌ها برای این مشکل به شمار می‌آید.

کسب‌وکارهای ایرانی با وجود تحریم‌ها، درگیر پیچیدگی و مشکلات بسیاری هستند. ارائه‌دهندگان خدمات و کالای ایرانی در روزهایی که قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به مسائل مالی اعمال شده و امکان تجارت در سطح بین‌المللی (استفاده از درگاه‌هایی مانند ویزاکارت و مسترکارت و…) وجود ندارد، جامعه بزرگی از مشتریان خود در خارج از کشور را از دست داده‌اند. در همین راستا، روش‌های محدودی برای پیش بردن یک کسب‌وکار جهانی پیش روی ایرانیان است که درگاه پرداخت رمزارز یکی از نوین‌ترین راه‌حل‌های این معضل به شمار می‌آید.

درگاه پرداخت رمزارزی چیست؟

یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های ارائه خدمات ایرانی به جهان، درگاه رمزارز امن و مطمئن است. درگاه رمزارز، امکان پرداخت با استفاده از رمزارزها و ارزهای دیجیتال را برای کسب‌وکارها و مشتریان فراهم می‌آورد. این روش، نه تنها دشواری تحریم‌ها را برطرف می‌کند، بلکه امکان پرداخت با استفاده از رمزارزها را نیز به ارمغان می‌آورد. امروزه بیت‌کوین و سایر رمزارزها به جایگاه مناسبی میان روش‌های پرداختی بین کسب‌وکارها دست پیدا کرده‌اند.

در نتیجه، کاربرد گسترده رمزارزها در پرداخت‌های معمول میان مشتریان و تجارت‌ها دور از انتظار نیست. یکی از مزایای اصلی استفاده از رمزارزها این است که معاملات آن‌ها به‌طور آنلاین و بدون واسطه انجام می‌شود. بنابراین، هزینه‌ای برای تبدیل ارزها وجود نداشته و بسیار ارزان‌تر از تراکنش‌های بانکی صورت می‌گیرد.

راهکار شرکت دانش بنیان ایرانی «بیت راه» برای استفاده از رمزارزها در تعاملات بین المللی

امروزه با وجود تحریم‌ها و گسترش کاربرد رمزارزها، درگاه پرداخت رمزارزی به یکی از الزامات دنیای تجارت تبدیل شده است. در همین راستا، درگاه پرداخت رمزارز «بیت راه» در ایران آغاز به کار کرد. بیت راه  به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی، راهی نوین برای تسهیل دریافت وجه در قبال فروش یا ارائه خدمات به مشتریان خارجی معرفی کرده است. این مجموعه، امکان گسترش تجارت بین‌المللی را برای تجارت‌های آنلاین و آفلاین فراهم آورده تا بدین صورت، سنگینی تحریم‌ها را از دوش کسب‌وکارهای ایرانی بردارد. با استفاده از بیت راه، دیگر محدودیت‌های نظام بانکیِ موجود گریبان‌گیر تجارت شرکت‌های ایرانی نخواهد شد.

این درگاه، با الگوگیری از درگاه‌های سنتی امکان دریافت پول را بر بستر شبکه بلاکچین به ارمغان می‌آورد. درگاه پرداخت رمزارز بیت راه با پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان تراکنش با رایج‌ترین رمزارزهای دنیا را برای کاربران خود ایجاد کرده است. تکنولوژی بیت راه با بلاکچین‌های غیرمتمرکز، امکان رصد و بلوکه شدن اموال کاربران خود را نزدیک به صفر می‌رساند. کاربران کسب‌وکاری ایرانی می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، در هر زمان و مکان، معضل دریافت‌های ارزی کسب‌وکارهای بین‌المللی خود را برطرف کنند.

بیت راه بر آن است تا با تسریع فرایند گسترش کسب‌وکارهای ایرانی، درآمد ارزی کل کشور را نیز افزایش دهد. به طور کلی، تمامی کسب‌وکارهایی که برای فرایند فروش و دریافت مبلغ از مشتریان بین المللی خود به یک درگاه احتیاج دارند، مانند هتل‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، کسب‌وکارهای گردشگری، بیمارستان‌ها و… می‌توانند از خدمات بیت راه بهره مند شوند.

منبع: راه پرداخت

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!