0

رئیس سازمان بازرسی کل: راه اندازی تلویزیون اینترنتی خلاف قانون است

دسته بندی ها : مجوز کسب و کار - پروانه فعالیت 16 تیر 1399 کارشناس سایبرلا 453 بازدید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی تلویزیون اینترنتی را خلاف قانون اساسی دانست و گفت: هر نوع تلویزیونی باید تحت پوشش صدا و سیما باشد.

حسن درویشیان در نشست هم‌اندیشی با معاون سیمای سازمان صداوسیما، مدیران شبکه‌های سیما و شماری از مدیران این معاونت اشاره کرد: برخی به‌دنبال نقض حاکمیت اصل ۱۷۵ قانون اساسی هستند که بنده به بخش مربوطه تاکید کردم به‌عنوان بازرسی ویژه پیگیری شود؛ طبق قانون‌اساسی هر نوع تلویزیون باید تحت پوشش صداوسیما باشد.

وی افزود: باید با نگاه درست و توجه به رسانه، از ظرفیت آن به نحو مطلوب استفاده کرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: سازمان بازرسی ظرفیت خوبی برای دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیگیری مطالبات و رفع موانع است و در این راستا آمادگی داریم به سازمان صداوسیما نیز کمک کنیم.

وی با ابراز تاسف نسبت به درصد بالای تامین بودجه رسانه ملی از محل تبلیغات و امور بازرگانی، تصریح کرد: اینکه ۶۰ درصد از بودجه سازمان صداوسیما از محل آگهی‌های بازرگانی تامین می‌شود، فاجعه است؛ این موضوع تاثیر مستقیمی بر کاهش کیفیت محتوا دارد و باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

منبع: دنیای اقتصاد

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!