0

دهمین رویداد فیناپ (FinUp) با موضوع بانکداری باز برگزار می‌شود

دسته بندی ها : استارتاپ ها, رویدادها, فینتک - Fintech 1 مهر 1398 مدیر سایبرلا 821 بازدید
فیناپ FinUp - فینتک Fintech - سایبرلا

دهمین رویداد فیناپ هم‌زمان با دوسالگی آن پنج‌شنبه ۴ مهر با موضوع بانکداری باز برگزار خواهد شد و استارتاپ های مالی و بانکداری دوباره دور هم جمع خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی رویداد فیناپ, در دهمین دوره این رویداد مدیران و متخصصان صنعت بانکی، فینتک و قانون‌گذاری درخصوص بانکداری باز و چالش‌های آن در کشور حضور خواهند داشت و به گفت‌وگو می‌پردازند.

همچنین بخشی دیگر به ارائه تجربیات جهانی درخصوص بانکداری باز توسط مهمانانی از کشورهای دیگر اختصاص داده شده است.

بخش های مختلف این رویداد

راویان‌فیناپ و فیناپ‌پلاس از دیگر بخش‌های این دوره از رویداد خواهد بود که از بخش‌های قابل‌توجه این رویداد برای مخاطبان در تمام حوزه‌های کارآفرینی است.

در این رویداد پنلی با موضوع بانکداری و نوآوری باز و با حضور فرهاد اینالوئی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امید ترابی، عضو هیات‌مدیرۀ شرکت توسن، سعید احمدی پویا، معاون توسعه کسب‌وکار دیجی پی و عماد ایرانی، مدیر شبکه شاتوت برگزار می‌شود.

رویداد فیناپ FinUp - فینتک - سایبرلا

مخاطبان و مهمانان فیناپ شامل مدیران، متخصصان و کارشناسان شبکهٔ مالی، بانکی، بیمه و فناوری تا استارت آپ ها, کارآفرینان و دانشجویان می‌شود و در نهایت هرکس علاقه‌مند به حوزه‌های نام‌برده و آمادهٔ تعامل و تبادل نظر است می‌تواند همراه فیناپ باشد.

محل و زمان برگزاری رویداد

دهمین رویداد فیناپ با عنوان فیناپ۲ پنج‌شنبه ۴ مهر از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده و مهمان برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از طریق این لینک در رویداد شرکت کنند.

ثبت نام در رویداد فیناپ FinUP

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!