0

دلایل نخریدن فالوور در اینستاگرام: قسمت دوم

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی, فضای سایبر, فناوری اطلاعات 24 شهریور 1397 مدیر سایبرلا 812 بازدید

خرید لایک و فالوور در بلند مدت بی‌فایده و جایگاه حساب کاربری را به‌خطر می‌اندازد. خرید فالوور بدلیل راحتی تشخیص اصل از بدل آن و عدم امکان هرگونه بهره برداری، هیچ توجیه عقلانی ندارد.

فالوورهای پولی نظرات نامناسب درج می‌کنند:

خریداران از جانب فالوورهای بدل خود، اغلب نظراتی به زبان‌های دیگر دریافت کرده و به‌دلیل عدم آگاهی از زبان این نظرات، ممکن است با تبلیغات غیراخلاقی یا سیاسی سروکار داشته باشند. یک روش شایع حساب‌های رباتیک، درج انبوه نظرات بی‌ربط با محتوای شما است. بعید نیست در قسمت نظرات یک پست در قالب آگهی ترحیم، با جملاتی همچون “خیلی خوب بود”یا”لذت بردم” مواجه شوید.

فالوورهای پولی تبلیغـات ناخواسته درج می‌کنند:

برخی فالوورها صرفا به منظور بمباران تبلیغاتی ساخته و فروخته می‌شوند. اگر در خرید خود از شماره تلفن، آدرس ایمیل یا منزل استفاده کرده باشید، از حجم انبوه تبلیغات ناخواسته در امان نخواهید بود. بطور کلی بهترین فرصت برای اسپمر- مبلغین مزاحم، تبلیغات پراکنی از طریق اکانت شما و برای فالوورهای اصلی شما است. به همین دلیل، انصراف برخی فالوورهای اصلی شما با مشاهده تبلیغات ناخواسته متصور است.

فالوورهای بدل شناسایی و حذف می‌شوند.

اینستاگرام در پی ارائه تجربه‌ای لذت بخش برای اعضا بوده و‌ از‌ این رو در شناسایی و حذف اکانت‌های خاطی هیچ‌گونه اغماضی نمی‌نماید. کارشناسان فنی اینستاگرام در تشخیص و تعلیق اکانت‌های بدل از مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند. شاید خرید فالوور به مبلغ خرد به‌ظاهر مقرون به‌صرفه باشد، اما اینستاگرام با حذف بلافاصله فالوورها پس از خرید، قطعاً شما را پشیمان خواهد نمود.

فروش فالوور‌های بدل برخلاف سیاست‌های اینستاگرام است:

اینستاگرام افراد را اکیداً از خرید و فروش فالوور برحذر ساخته است. فالوورهای بدل نه تنها حذف می‌شوند بلکه سایر حساب‌های مرتبط با چنین اکانت‌هایی نیز تعلیق شده و چنانچه حساب شما تعلیق شود اعتبارتان نیزخدشه‌دار می‌شود.اینستاگرام شاید برای دفعه نخست به تذکر اکتفا کند اما در صورت تکرار اکانت شما حذف می‌شود.

فالوور‌های بدل اعتبار تاثیرگذاران را زیر سؤال می‌برد:

“اگر برای حسابی فالوور خریداری شده است پس اصل تاثیرگذاری آن حساب زیر سؤال است” و این دقیقاً طرز تفکر اسپانسرها‌ نسبت به پذیرندگان تبلیغات است. تاثیرگذاران حقیقی با روند عادی و البته کمی وقت‌گیر، فالوور بدست‌ آورده و هرگز متوسل به جذب فالوور از راه‌های میانبر و پرخطر نیستند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، میزان ارتباط غیرعادی فالوور‌ها با صاحب حساب، الگویی خاص مبنی بر واقعی بودن یا نبودن فالوورها است.

فالوور‌های بدل درآمد زایی ندارند:

در نهایت باید از خود پرسید هدف از خرید فالوور چیست؟ این فالوور‌ها چه واقعی باشند و چه مجازی، هیچ پولی بابت خرید محصول نپرداخته و افراد دیگر را نیز بشما معرفی نمی‌کنند.

اگر هدف تاثیرگذاری است، برند‌های تجاری اصولاً بر مبنای تعداد فالوور، تاثیرگذارن را انتخاب نمی‌کنند و بخصوص ترجیح می‌دهند با دارندگان فالوور بدل همکاری نداشته باشند.

اگر خود از نامهای تجاری معتبر هستید، جعل تعداد فالوور‌ها فاقد ارزش است و علاوه بر نبود مشتری، با کشف و حذف سریع اکانت‌های” فیک” خیلی زودتر از آنچه تصور کنید هزینه‌ی خود را به‌هدر خواهید داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!