0

دستگیری هکر شبکه های اجتماعی در آذربایجان غربی

دسته بندی ها : فضای مجازی 30 دی 1394 مدیر سایبرلا 907 بازدید
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری فردی که حساب کاربری شهروندان را در شبکه های اجتماعی هک می کرد ، خبر داد.

پلیس فتا : سرهنگ “کوره بلاغی” در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی مراجعه متعددی از شهروندان مبنی بر دسترسی غیر مجاز فرد یا افرادی ناشناس به حساب کاربری شان  در شبکه های اجتماعی و انتشار اطلاعات و تصاویر شخصی، موضوع  به صورت وی‍ژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد  :  با بررسی ها و اقدامات سایبری صورت گرفته فرد ناشناس لاگین شده به حساب کاربری شکات در شبکه های اجتماعی شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وی ادامه داد : متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را کنجکاوی و سرگرمی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان  آذربایجان غربی در خاتمه به شهروندان توصیه نمود : در استفاده از شبکه های اجتماعی هوشیار باشید و به هیچ عنوان کد ورودی خود را به مرجع درخواست کننده  ارسال نکرده و خود در معرض گرفتار شدن به دام اینگونه شیادان قرار ندهند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً به پلیس فتا اطلاع دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!