0

دستگیری مدیران مثبت هجده

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: برابر رصدها و پایش فنی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان آباده با استفاده از منابع و مخبرین مشخص شد افرادی ناشناس گروهی را با نام “۱۸+” در شبکه اجتماعی واتس آپ در این شهرستان آباده شیراز راه اندازی و فعالیت و اقدام به ارسال مطالب و تصاویر غیراخلاقی می‌کنند.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از مهر, سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: این گروه با فعالیت بسیار زیاد روزانه بالغ بر ده‌‌‌ها مورد انواع فیلم وعکس و یا مطالب مستهجن و غیر اخلاقی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کردند و بدین وسیله سعی در ترویج بی بند و باری و انحراف اذهان عمومی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری ۹ نفر در این رابطه اظهار کرد: مدیران این گروه که بیش از دویست نفر را عضو گروه خود کرده بودند،‌ توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ زراعتیان خاطرنشان کرد: تمامی ۹ نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!