0

دستگیری عامل تهدید و توهین در تلگرام

تلگرام Telegram - شبکه های اجتماعی - سایبرلا

رییس پلیس فتا کرمانشاه از کشف یک پرونده توهین و تهدید در شبکه‌ اجتماعی تلگرام خبر داد .

 سرهنگ علی کریمی با اعلام این خبر گفت: خانم جوانی ضمن مراجعه به این پلیس مدعی شد فرد ناشناسی در شبکه های اجتماعی اقدام به توهین و فحاشی به او نموده و پس از اینکه از نیتش برای شکایت و در جریان گذاشتن پلیس مطلع شده است ، شروع به تهدید کرده و با این کار مخل امنیت و آسایش او شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان سایبری و با بررسی مدارک و مستندات شاکی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی، متهمه مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا انتقال یافت.

این مقام انتظامی افزود: متهمه در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف و بیان داشت به علت اینکه شماره شاکیه در گوشی داماد وی  قرار داشته و دخترش به همسر خود مظنون شده بود اقدام به ارسال پیام برای شاکیه کرده است.

سرهنگ کریمی توصیه کرد: این نوع از انتقام‌گیری‌های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشرکننده می‌باشد و بهتر است خانواده‌ها مشکلات شخصی و خانوادگی را از طریق محاکم قضایی دنبال کنند.

همچنین افراد باید در استفاده از فضای مجازی دقت و هوشیاری خود را افزایش دهند و این تکنولوژی که در اختیار دارند به محو احسنت استفاده نمایند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا یا شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۲۱۹۲۱ گزارش کنند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!