0

دستگیری سارق 200 میلیون ریالی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از حساب بانکی یکی از دوستان خود مبلغ 200 میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ مرتضوی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 200 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم جوانی 35 ساله ساکن استان اصفهان که از دوستان شاکی نیز می‌باشد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: متهم پس از اعتراف صریح به بزه ارتکابی در بازجویی‌های خود عنوان داشت برای انجام امورات بانکی کارت عابر بانک شاکی را دریافت نمودم و از اعتماد شاکی به خود سوءاستفاده کرده و رمز دوم آن را فعال نمودم و از زمان فعال سازی رمز دوم تا الان که حدودا یک سال می‌گذرد برداشت‌های مختلفی از حساب وی انجام دادم که در مجموع به بیست میلیون تومان می‌رسد.

سرهنگ مرتضوی در پایان فعال کردن پیامک بانک به شهروندان را توصیه کرد افزود: به هیچ عنوان کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورت ناچاری حتما در اسرع وقت نسبت به تغییر رمز اول و دوم کارت اقدام نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!