0

دستگیری کلاهبردار اینترنتی 100 میلیونی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری کلاهبردار 100 میلیون ریالی اینترنتی توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این شهرستان خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ”علی محمد احمدی”در تشریح این خبر گفت:با مراجعه یکی از شهروندان و اعلام گزارش سرقت 100 میلیون ریالی از حساب بانکی اش ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:کارشناسان پلیس فتا با استعلام از بانک های عامل صورتحساب گردش مالی شاکیه را دریافت و در برسی ها زمان برداشت و محل انتقال وجه مشخص گردید.

سرهنگ”احمدی افزود:ماموران پلیس فتا با استفاده از مکاتبات اداری و اخذ فیلم دوربین مدار بسته موفق به شناسایی چهره سارق “م-ح”شده و بلافاصله پس از کسب دستور مقام قضایی در یک عملیات حساب شده و سریع متهم را دستگیر و و به پلیس فتا دلالت دادند.

سرهنگ”احمدی”در خصوص نحوه کلاهبرداری بیان داشت:متهم مدتها پیش به خاطر معامله با برادر شاکیه از وی مبلغ 50 میلیون ریال طلب داشته و با نقشه برادر شاکیه در یک فرصت مناسب کارت وی را با ترفند براشت مبلغ بسیار کم از وی گرفته وکارت به همراه رمز در اختیار متهم قرار می گیرد که وی نیز در یک اقدامی ناپسند اقدام به کسب مال غیر و برداشت مبلغ 100 میلیون ریال می کند .

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد:با اعترافات صریح متهمان،پرونده مقدماتی مبنی بر کسب مال غیر و برداشت غیر مجاز تشکیل و متهمان به جرم خیانت در امانت تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ”احمدی” در توصیه به شهروندان گفت:شهروندان تحت هیچ عنوانی کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و علی رغم فعال نمودن اس ام اس بانک کارت خود ، رمز کارت بانکی خود را نیز به صورت ماهانه تغییر دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!