0

درخواست 51 شرکت برای دریافت موافقت نامه اصولی اپراتور مجازی

دسته بندی ها : مجوز کسب و کار - پروانه فعالیت 12 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1133 بازدید
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با بیان اینکه، تاکنون 51 درخواست برای دریافت موافقت نامه اصولی اپراتور مجازی به این سازمان ارائه شده است، گفت: صدور پروانه به این شرکت ها منوط به کسب توافق با اپراتورهای موجود است.
 
 
علی اصغر عمیدیان در خصوص زمان ورود اپراتور مجازی تلفن همراه به کشور نیز افزود: در سال جاری، نخست موافقت اصولی اپراتورهای مجازی صادر می شود.
 
وی با اشاره به اینکه، بررسی درخواستها شروع شده است، صدور پروانه را منوط به توافق با اپراتورهای موبایل عنوان کرد و اظهار داشت: پس از ارائه موافقت اصولی، این گروه، شش ماه فرصت دارد با اپراتورهای موبایل به توافق برسند و در مرحله بعد پروانه صادر می شود.
 
عمیدیان با اشاره به اینکه اپراتور مجازی در زمان کوتاهی شروع بکار می کند، گفت: از 51 متقاضی، به هر تعدادی که امتیاز حد نصاب را کسب کنند، موافقت اصولی داده می شود.
 
وی در عین حال با تاکید بر اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی محدودیتی در تعداد اپراتورهای مجازی ندارد، خاطرنشان کرد: تعداد بیشتر مساوی است با رقابت بیشتر که مطلوب است اما کسب تمام شرایط کار دشواری است و به نظر نمی رسد تعداد زیادی قادر باشند تا آخرین مرحله و کسب توافق با اپراتور پیش بروند.
 
عمیدیان انگیزه دولت را از طرح اپراتور مجازی، تولید محتوا و خدمات جدید عنوان کرد و گفت: با صدور پروانه برای اپراتورها زمینه های جدیدی برای تولید و تبادل محتوا فراهم می شود که به افزایش رقابت و همچنین افزایش سهم اپراتورهای دارای شبکه خواهد شد که این موضوع می تواند برای اپراتورها هم جذاب باشد و رویکرد مثبت اپراتورها را به همراه داشته باشد.
 
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: هر شرکتی که نوآوری کند و خدمت جدیدتری داشته باشد شانس توافق و موفقیت بالاتری هم خواهد داشت.
 
عمیدیان با اشاره به هفته دولت و صدور هفت پروانه FCP در این هفته، گفت: پروانه Servco هم در حال بررسی است و درصورت تکمیل مدارک به زودی نخستین پروانه آن صادر می شود.
وی با تاکید بر نقش پروانه های صادره سازمان در امر اشتغال زائی، اظهار داشت : به عنوان مثال تاکنون یک پروانه مراکز تماس صادر شده و چندین تقاضا هم در حال پیگیری است و می تواند با رویکردی که در آن به شهرهای کوچک شده است به این امر کمک شایانی کند.
منبع:ایرنا
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!