0

ورایزون دروغگویی درباره 5G را متوقف می‌کند

حقوق اینترنت, حقوق فضای مجازی, سایبرلا

اپراتور آمریکایی AT&T، به مفتضحانه ترین شکل و با تغییر دروغین علامت 4G به 5G برای مشترکین خود، اعتباراش را به خطر انداخته و حالا، مقامات تبلیغاتی آمریکا در نهایت برای بررسی این موضوع به AT&T رفتند تا پس از یک سال این موضوع را جمع بندی کنند. به طور خاص بخش تبلیغات ملی آمریکا توسط یک شکایت به AT & T اخطار داده است.

یکی از تبلیغات ادعا می‌کند: “مردم از وسط محله منهتن تا مرکز شهر دنور می‌توانند از 5G استفاده کنند، در حالی که این تبلیغات نشان می‌داد مردم در سراسر کشور تست‌های سرعت نجومی را انجام می‌دهند. این کمیته دریافت که این موضوع مفاهیم غلط را در مورد دسترسی عمومی به خدمات 5G و در موقعیت‌های خاص نشان داد و به Verizon گفت که دروغ گفتن را متوقف کند. ورایزون هم متقابلا قول داده این تبلیغات را متوقف کند.

با این حال، تنها چند ماه از زمانی که Verizon به سرعت با حقیقت بازی کرد و در نتیجه به یک توبیخ مشابه تبدیل شد، گذشته است. به نظر نمی‌رسد که هیچ گونه مجازاتی واقعی برای این دوگانگی در نظر گرفته شود، بنابراین از شنیدن خبری در مورد تبلیغ Verizon که ادعا می‌کند فایوجی مردم را قوی‌تر، باهوش‌تر و جذاب‌تر می‌سازد، حساسیت های بیشتری را بر انگیخته است.

این در حالی است که پنج صدم درصد مشترکین این اپراتور به خدمات فایوجی دسترسی دارند. دلیل اصلی این موضوع، تمرکز ورایزون بر استفاده از فرکانس های بالاست که دامنه پوشش بسیار کمی را در اختیار اپراتور قرار میدهد.

منبع: ایستنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!