0

رایتل درخواست انتقال حقوق طیف فرکانس واگذار شده را به رگولاتوری ارایه کرد

باند فرکانسی مخابرات, ارتباطات

شرکت خدمات ارتباطی رایتل طبق مصوبه 245 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، درخواست انتقال حقوق طیف فرکانسی واگذار شده را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه کرد.

بر همین اساس، سایر دارندگان پروانه خدمات ارتباطات سیار و ارایه کننده شبکه که متقاضی دریافت پهنای باندهای فرکانسی اعلام شده هستند، می توانند مطابق با مصوبه 245 کمیسیون تنظیم مقررات و دستورالعمل اجرایی آن، درخواست خود را با اعلام باند فرکانسی موردنظر، پهنای باند و محل استفاده آن به معاونت سازمان تنظین مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.

براساس مصوبه 245 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع اصول حاکم بر انتقال منافع طیف فرکانسی واگذار شده، دارنده پروانه رادیویی می تواند بخشی از حقوق و وظایف مترتب بر پروانه رادیویی را در مدت زمان اعتبار پروانه رادیویی و محدوده جغرافیایی مندرج در آن، به صورت قابل بازگشت (موقت) یا غیرقابل بازگشت (غیرموقت) مطابق با این مصوبه به دیگری انتقال دهد.

مدت زمان مورد تائید واگذاری این پهنای باندهای فرکانسی یک سال است و پس از گذشت این زمان، براساس شرایط بازار، عملکرد اپراتورهای انتقال دهنده و گیرنده طیف فرکانسی ارزیابی و تصمیم های مقتضی اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایستنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!