0

درخواست استیناف تلگرام در دادگاه عالی روسیه پذیرفته نشد

سایبرلا؛ دادگاه عالی روسیه در مناقشه نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام و سرویس امنیت فدرال روسیه بر سر دسترسی به اطلاعات کاربران به نفع سرویس امنیت فدرال روسیه رای داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، تلگرام سال گذشته از سوی دادگاه روسیه موظف به ارائه کلیدهای رمزگشایی خود به نهادهای امنیتی روسیه شد اما به بهانه حفظ حریم خصوصی کاربران از انجام آن استنکاف کرد.

طبق قانونی که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه سال گذشته امضا کرد نرم‌افزارهای پیام‌رسان موظند در راستای مقابله با تروریسم، امکان دسترسی به مکاتبات برخی کاربران را برای نهادهای امنیتی فراهم کنند.

نهادهای امنیتی روسیه می‌گویند اعضای گروههای تروریستی از جمله داعش از نرم‌افزار تلگرام برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!