0

خواستگار قلابی بی‌تالک در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضاء باند کلاهبردار اینترنتی که با شگرد خواستگاری از طریق بی‌تالک زنان و دختران را اغفال و از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ ‌یوسف ملک‌زاده‌ گفت: یکی از شهروندان به ماموران انتظامی بخش زرقان مراجعه و مدعی شد، شخصی ناشناس از طریق فضای مجازی به مبلغ 240 میلیون ریال از دخترش کلاه‌برداری کرده است.

وی با بیان این‌که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند از طریق بی‌تالک زنان و دختران را اغفال و از آنان اخاذی می‌کنند، اظهار‌کرد: دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تلاش ماموران دو نفر از آن‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به جرم خود مبنی بر اغفال و کلاهبرداری از شهروندان از طریق شبکه اجتماعی بی‌تالک با نام مستعار و جعلی اقرار کردند.

سرهنگ ملک‌زاده تصریح کرد: سردسته این باند که به صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت داشت، دو متهم دستگیر شده را پدر و خواهر خود در اغفال‌گری معرفی نمود که از زنان و دختران جهت جلب اعتماد آنان، خواستگاری می‌کردند، که این دو نیز در شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در پایان گفت: سرکرده این باند با اقرار به جرم خود به همراه دیگر متهمان این پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + بیست =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!