0

از خطرات سرمایه گذاری در بیز ترید بیشتر بدانید

کلاهبرداری سرمایه گذاری, پانزی, هرمی

سایت سرمایه گذاری بیز ترید بدون ارائه مجوز و با ادعای فعالیت بر مبنای ارز مجازی بیز کوین در حال فریب کاربران است.

سایت سرمایه گذاری بیز ترید به آدرس وب سایت bizztrade.com بدون ارائه مجوز برای فعالیت خود و با ادعای ارائه خدماتی همچون فروشگاه اینترنتی، خدمات مسافرتی، کیف پول دیجیتال، پلتفرم صرافی و ترید، دستگاه پوز، خودپرداز و سیستم پرداخت بیز کوین در حال جذب سرمایه کاربران است.

این سایت مدعی است فعالیت آن بر مبنای ارز مجازی بیز کوین است وکاربران با خرید پکیج های بیز کوین که ارزشی معادل ۵۰ تا ۱۰۰۰۰ یورو دارد علاوه بر بهره مندی از افزایش احتمالی قیمت این ارز، از محل معاملات خودکار که توسط ربات هوشمند شرکت انجام می شود ماهیانه قادر به کسب ۱۰ درصد سود خواهند بود.

در این سایت به منظور جذب کاربران بیشتر پاداش زیرمجموعه گیری معادل ۱۰ درصد مبلغ خرید فرد معرفی شده، پاداش دوم ۷ تا ۹ درصد از شاخه سبک درآمدی در طرح باینری و پاداش سوم در پکیج های ۵۰۰۰ یورویی به بالا تا ۵ سطح و به میزان ۲ درصد تعیین شده است.

این سایت به منظور جذب سرمایه گذار خود را فعال در زمینه خدمات متفاوت معرفی و چند وب سایت را به آدرس های www.bizcoin.com، bizz.exchange، bizzmartdirect.com و www.biztravels.com ارائه کرده است.

بررسی اطلاعات سایت گویای آن است که دامنه آن بیش از ۹ سال پیش به ثبت رسیده و سرور آن در آمریکا قرار دارد. با آنکه کاربران کشورهای مکزیک، نیجریه،پاکستان و آمریکا بیشترین بازدید از سایت را داشته اند اما سایت های فارسی زبان در حال تبلیغات گسترده به منظور جذب مخاطبان ایرانی هستند.

عملکرد سایت در پرداخت سود غیرمتعارف و تعیین پاداش زیرمجموعه گیری این شرکت را در زمره طرح های پانزی قرار داده و ریسک سرمایه گذاری در آن را مطرح می نماید.

پیش از سرمایه گذاری در هر گونه طرح سرمایه گذاری اصالت آن را از مراجع مربوطه استعلام نمایید.

منبع: ایران هشدار

نمونه شکواییه کلاهبرداری پانزی, شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + 18 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!