0

بلیط های اینترنتی را از مراکز معتبر خرید نمایید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از افرادی که قصد دارند در ایام نوروز بلیط های خود را از طریق اینترنت دریافت کنند خواست این کار را در سایت‌های معتبر و رسمی انجام دهند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ جمالی در برنامه رادیویی صبح بخیر ایلام در این خصوص گفت: افرادی که در حال برنامه‌ریزی برای مسافرت‌های داخلی و خارجی در ایام نوروز هستند حتماً بلیط های خود را از نمایندگی‌های معتبر که از سوی ارائه‌دهندگان بلیط ها عرضه می‌شود خریداری کنند.

وی افزود: امروزه شرکت‌های مسافرتی برای عرضه بلیط و سهولت فروش آن‌ها از وب سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی  استفاده می‌کنند و مسافران هم با توجه به وجود چنین امکانی و برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیط می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با یادآوری این نکته که فقط مراکز دارای مجوز قادر به ارائه بلیط‌های مسافرتی هستند، اظهار کرد: راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه بلیط به صورت اینترنتی از طریق شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز امری قانونی است اما در این بین عده‌ای سودجو و کلاهبردار با توجه به حجم بالای تقاضا و ارائه پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از این فرصت استفاده کرده و با راه‌اندازی فروشگاه‌های جعلی اقدام به فروش بلیط می‌کنند و خریداران پس از خرید از چنین مراکزی پس از مراجعه جهت اعزام و مسافرت متوجه می‌شوند بلیط‌های آنان غیرقانونی و جعلی است که این امر می‌تواند باعث بی‌برنامگی و سایر مشکلات برای افراد شود.

رئیس پلیس فتا استان ایلام از عموم مردم خواست که در هنگام خرید بلیط‌های اینترنتی حتماً نکات امنیتی را رعایت کرده و از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان حاصل کنند تا در دام کلاهبرداران سایبری قرار نگیرند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!