0

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را ۱۰ روزه بگیرید

دسته بندی ها : فضای سایبر, فناوری اطلاعات 11 مهر 1395 مدیر سایبرلا 766 بازدید
مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.
ایسنا: با اشاره به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.
وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.
مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.
به گفته، مهدوی، سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از ۱۰ روز رسیده است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!