0

رییس پلیس فتا: جهت‌گیری یوتیوب به نفع رژیم صهیونیستی

سردار هادیان‌فر رییس پلیس فتا در بیان اهمیت فضای سایبر، با اشاره به این که بسیاری از تهدیدات فضای سایبر در فضای واقعی رخ نمی‌دهد، آماری از کاربران این فضا در جهان و ایران ارائه داد.

وی با اعلام این که از 7 میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت دنیا 3 میلیارد و 700 میلیون نفر کاربر اینترنت می‌باشند، اظهار داشت: در ایران از هر 100 نفر، 85 نفر اینترنت همراه دارند و تعداد کاربران اینترنت در جهان طی سال‌های 2005 تا 2014 دو برابر شده است.

وی افزود: در کشور ما تقریبا 46 میلیون کاربر وجود دارد که 29 میلیون کاربران جوان هستند.

سردار هادیانفر با اشاره به فعالیت های ایران ستیزی شبکه «یوتیوب» اظهار کرد: هر چیزی که به زیان ایران باشد به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی هر آنچه علیه اسرائیل باشد در کسری از ثانیه حذف می‌شود و این شبکه برای رژیم صهیونیستی چهره‌سازی می‌کند.

سردار  هادیان‌فر افزود: آنچه امروز کاربران بدون استفاده از ابزارهای پلیسی می‌توانند در اینترنت مشاهده کنند، چهار درصد آن چیزی است که اکنون قابل مشاهده است و 96 درصد آن قابل مشاهده نیست و جرایم سازمان یافته در این لایه غیرقابل مشاهده ارتکاب می‌یابد.

نقش شبکه‌های اجتماعی

سردار هادیان‌فر به نقش شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و جذابیت این شبکه‌ها را ناشی از فراهم نمودن امکان اشتراک‌گذاری فکر، اندیشه و ایده دانست و افزود: عمده تهدیدات این فضا و شبکه‌ها، فعالیت سازمان‌یافته ضد دین، مقدسات و اخلاق است.

رییس پلیس فتا ایجاد بحران و نارضایتی در مردم با هدف کاهش و حذف اعتماد عموم به مسوولان را هدف دیگری دانست که در فضای مجازی دنبال می‌شود و از جمله به موضوع فیش‌های نجومی اشاره کرد و افزود: استحاله فرهنگی، حمایت از نافرمانی مدنی از طریق عدم پرداخت هزینه‌های آب و برق یا جریمه‌های رانندگی، از دیگر اهدافی است که در فضای مجازی دنبال می‌شود و این واقعیت، هوشیاری مردم را می‌طلبد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. مزی گفته :
    05:02 1397/07/24

    یوتیوب چیه پلیس فتا من زدم نوشت بارنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!