0

جعل صفحات اینترنتی هنرمندان در شبکه های اجتماعی

 شخصی که با هدف بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر افراد هنرمند و سرشناس را منتشر می کرد، از سوی کارآگاهان پلیس سایبری استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: سرهنگ “حسن محمدنژاد” رئیس پلیس فتای استان مازندران در تشریح این خبر، گفت:در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا که خود را از هنرمندان معروف استانی معرفی کرده، مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام کاربری مشخصی عضو می باشد، فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای با نام کاربری وی، تصاویر شخصی اش را به همراه تصاویر اراذل و اوباش در این شبکه انتشار داده است. موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان مازندران،گفت:ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافتند، مالک صفحه مذکور با استفاده از خط ایرانسل اقدام به فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده است.
سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد:کارآگاهان پلیس فتا با هماهنگی قضایی پس از شناسایی متهم، وی را دستگیر و مورد تحقیقات و بازجویی قرار دادند.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، صفحه اینستاگرام مورد نظر متعلق به وی بوده و عکس های شاکی را با هدف لایک خوردن بیشتر صفحه نمایش به همراه تصاویر اراذل و اوباش در صفحه قرار دادم.
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!