0

جزئیاتی جدید از انهدام شبکه تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی

دسته بندی ها : انتشار محتوای مبتذل و مستهجن 13 بهمن 1393 مدیر سایبرلا 959 بازدید

شبکه‌های فعال در اینترنت با جذب دختران و زنان جوان به ویژه دختران شهرستانی، زمینه قاچاق این دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس را فراهم می‌کردند و در ادامه با انتشار فیلم‌های غیراخلاقی آبروی این افراد را می‌بردند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: روز گذشته بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند.

این شبکه با سوء استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی، توانسته بود طی 2 سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی – اجتماعی، در قالب حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. این شبکه عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، مورد سوء استفاده دستگاه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار می‌گرفته است.

در همین رابطه یک منبع مطلع به خبرنگار دانا گفت که این شبکه ها با جذب دختران و زنان جوان به ویژه دختران شهرستانی، زمینه قاچاق این دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس را فراهم می‌کردند که در ادامه با انتشار فیلم‌های غیر اخلاقی از آنها، آبروی این افراد ریخته شده و دیگر نمی‌توانستند به کشور باز گردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!