0

اختلاف با همکار، بهانه ای برای ایجاد مزاحمت در اینترنت

سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در اینترنت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ دوم علی اصغر افتخاری سرپرست پلیس فتا هرمزگان گفت‌: پیرو شکایت یکی از شهروندان بندرعباس مبنی بر ایجاد مزاحمت در فضای مجازی پیگیری پرونده در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس فتا افزود: طبق اظهارات شاکی، فردی ناشناس در سایت دیوار با بارگزاری شماره تلفن شاکی اقدام به فروش یک عدد ماشین با قیمت خیلی پایین‌تر از نرخ واقعی نموده است که باعث ایجاد مزاحمت و سلب  آسایش وی گردیده است که در این خصوص  شکایت و درخواست رسیدگی نمود.

سرهنگ افتخاری افزود: در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی اطلاعات مهمی از متهم استخراج گردید که پس از ارائه مستندات به شاکی پرونده بیان نمود این اطلاعات مربوط به همکار وی می‌باشد.

وی در تشریح این خبر ادامه داد: با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم  به این پلیس احضار و در خصوص موضوع از وی تحقیق که متهم در همان ابتدا به بزه انتسابی معترف و دلیل ایجاد مزاحمت علیه شاکی را  اختلاف حساب مالی با شاکی عنوان  نمود.

این مقام انتظامی افزود: برابر قانون هرگونه اقدامی که باعث سلب آرامش شهروندان در فضای مجازی شود جرم بوده و با خاطی به صورت قاطعانه برخورد خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!