0

ثبت رکورد جدیدی برای طراحی خلاقانه محصولات سامسونگ/ دریافت هشت جایزه درفستیوال برترین طراحی بین‌المللی (IDEA)

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 802 بازدید
سامسونگ الکترونیکس با دریافت هشت جایزه، موفق به کسب بیشترین تعداد جوایز در فستیوال بین‌المللی طراحی‌های برتر(International Design Excellence Awards) (IDEA) سال 2015 شد.از مجموع هشت جایزه، یک طلا، سه نقره وچهار برنز به محصولات مختلف سامسونگ اعطا شد که تمامی این محصولات از لوازم‌خانگی گرفته تا لوازم جانبی تلفن همراه، طراحی نوآورانه محصولات سامسونگ را به نمایش می‌گذارند.
بو- کیون یون،رییس و مدیر ارشد اجرایی سامسونگ درباره این رکورد جدید گفت: «سامسونگ همواره تلاش می‌کند با توجه به نیاز کاربران و الهام از مشاهدات خود، طرح‌هایی خلاقانه ارائه کند که درنهایت زندگی کاربران را بهبود بخشد.»
فستیوال بین‌المللی طراحی‌های برتر(IDEA)در سال 1980 توسط انجمن طراحان صنعتی امریکا تأسیس شد و تا به امروز یکی از معتبرترین مسابقه‌های جهانی حوزه طراحی محسوب می‌شود که هرسال به منظور معرفی تأثیرگذارترین و خلاقانه‌ترین طراحی برپا می‌شود.
جایزه طلایی:
• دوربینNX mini: دوربینی بدون آینه و با لنز قابل‌تعویض.این دوربین فقط22.5 میلی‌مترضخامت و 158گرم وزن دارد.در طراحی آن، ترکیبی نوین از ماهیت دوربین‌های سنتی و تجربه و نیازهای زندگی امروز، ارائه شده است.
جایزه نقره‌ای:
• ماشین ظرف‌شوییWaterWall:یک ماشین ظرف‌شویی مجهز به بازوی شستشوی خطی است که تمام فضای داخل دستگاه را تحت پوشش قرارمی‌دهد؛ به این ترتیب،ظرف‌هایی که در چهارگوشه قراردارند نیز به‌طور کامل شسته می‌شوند. در این ظرف‌شویی، سیستم فلکس‌تری(Flextray) نیز تعبیه شده که صفحه‌ای با قابلیت‌جابه‌جایی است و به کمک آن، قرار دادن و خالی کردن ظروف به سادگی انجام می‌گیرد.
• فلیپ کاور (LED Flip Wallet) LED: برای نخستین بار در دنیا، کاوری برای تلفن‌های هوشمندطراحی شده که امکان نمایش اطلاعات و پیام‌های جدید، بدون نیاز به بازکردن کاورفراهم می‌شود. طراحی جالبی که سامسونگ برای نمایش اعلانات در این محصول درنظر گرفته، استفاده از چراغ‌های LED است که دربافت این قاب تعبیه ‌شده‌ است.
• فلسفه طراحی لوازم‌خانگی دیجیتال(Digital Appliance Design Philosophy Framework):این فلسفه به منظور ترویج و شناساندن طراحی لوازم‌خانگی سامسونگ، تعریف شده است.
جایزه برنز:
• هدست واقعیت مجازیGear VR:یکی از جدیدترین لوازم جانبی موبایل‌های سامسونگ، هدست Geat VR است. این دستگاه پوشیدنی،به آخرین مدل‌ تلفن‌های هوشمند سامسونگ متصل و تنها با یک پد لمسی کنترل می‌شود. طراحی ارگونومیک این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی درهر زمان و هر مکانی از آن استفاده کنند.
• اسپیکر بی‌سیم با قابلیت پخش صدای 360 درجه:یکی از جذاب‌ترین اسپیکرهای سامسونگ به دلیل طراحی منحصر به‌ فردی که دارد، صدا را در تمامی جهت‌ها، به طور مداوم، یکپارچه و با کیفیت بالا پخش می‌کند.
• کولر شخصی(Personal Cooler): کولری که به دلیل طراحی کاربردی دستگیره آن، به راحتی قابل‌جابه‌جایی است. سامسونگ، این کولرها را به‌گونه‌ای طراحی کرده که برای راه‌اندازی و نصب، نیازی به فضای خارجی ندارند.
• مایکروفر هات بلست(Hotblast): مایکروفری لوکس که سطحی صاف،صیقلی و ظاهری شیک و جذاب دارد. این مایکروفر با داشتن قاب باریک و درب عریض، متناسب باخانه‌های مدرن امروزی طراحی شده است.
منبع: تسنیم
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!