0

ثبت بیش از ۲ هزار اختراع در ۱۰ ماهه امسال/ رشد ۷۴ درصدی ثبت علامت تجاری

دسته بندی ها : ثبت اختراع 13 اسفند 1393 مدیر سایبرلا 827 بازدید
در ۱۰ ماهه سال جاری ۴۷ هزار و ۶۷۹ شرکت با کاهش ۱۲ درصدی و ۱۳ هزار و ۸۷۶ علامت تجاری با رشد ۷۴ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از تعداد 47 هزار و 679 شرکت ثبت شده در 10 ماه سال جاری، 42  هزار و 667 شرکت تجاری و 5هزار و 12 شرکت تعاونی است.

در این مدت همچنین 6 هزار و 91 مؤسسه غیرتجاری با کاهش 18 درصدی و 20 شعبه شرکت خارجی با افزایش 233 درصدی به نسبت مدت مشابه سال 92 در این اداره کل ثبت شده است.

گفتنی است از 47 هزار و 679 شرکت ثبت شده در 10 ماهه سال جاری، تعداد 15 هزار و 922 شرکت به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده، در سامانه ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

در 10 ماهه امسال همچنین 13هزار و 876 علامت تجاری در سامانه مرکز مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 74درصد رشد داشته است.

در این مدت 2 هزار و 338 اختراع نیز با کاهش 15 درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته در سامانه مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

در 10 ماهه سال جاری همچنین 2 هزار و 808 طرح صنعتی نیز با رشد 74 درصدی به نسبت سال قبل در این سامانه ثبت شده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!