0

تکمیل یک حمله فیشینگ 21 ساعت طول می کشد

دسته بندی ها : فیشینگ و جعل درگاه بانکی 13 مرداد 1399 مدیر سایبرلا 516 بازدید
سرقت اطلاعات مالی و بانکی, اسکمر و فیشینگ, هک حساب کاربری

نتایج بررسی های امنیتی محققان شرکت های گوگل، پی پال، سامسونگ و دانشگاه آریزونا نشان می دهد تکمیل هر حمله فیشینگ از آغاز تا پایان تنها 21 ساعت طول می کشد.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، تحلیل عملکرد بیش از ۲۲.۵ میلیون قربانی حملات فیشینگ و محتوای بیش از ۴۰۴ هزار صفحه مورد بازدید این افراد نشان می دهد که برای تکمیل چرخه قربانیان هر حمله فیشینگ و سرقت اطلاعات از اشخاص مورد هدف به تنها ۲۱ ساعت زمان نیاز است.

بر اساس همین پژوهش شناسایی هر حمله فیشینگ به طور متوسط به ۹ ساعت زمان نیاز دارد و بعد از شناسایی هر یک از این حملات به هفت ساعت اضافی زمان نیاز است تا بتوان به افراد قربانی هشدار داد و صفحات طراحی شده برای این حملات را خنثی کرد.

مهم ترین بخش خنثی کردن حملات فیشینگ مربوط به شناسایی و از دسترس خارج کردن سایت های عامل این حملات است که عدم مقابله موثر با آنها قربانیان حملات فیشینگ را بیشتر می کند. ۳۷.۷۳ درصد از قربانیان این حملات مربوط به بعد از شناسایی حملات فیشینگ هستند که با تسریع در اطلاع رسانی می توان از تعداد این افراد کاست.

نمونه فرم شکایت فیشینگ, شکواییه جرم کلاهبرداری فیشینگ

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!