0

تخلفات یک شرکت بازاریابی شبکه ای

فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای advocare توسط FTC متوقف شد. علت اصلی این تصمیم تخلفات محرز در طرح درآمدزایی شرکت بوده است.

اختصاصی ایران هشدار-  AdvoCare شرکتی فعال در عرصه تولید و عرضه محصولات سلامتی و مکمل های غذایی است که توسط Charles Ragus در سال 1993 تأسیس شده است. این شرکت در طول سال های متمادی در لیست 100 شرکت برتر بازاریابی شبکه ای قرار داشته و موفق به دریافت چندین لوح تقدیر از انجمن فروش مستقیم شده است. این شرکت در سال ٢٠١٨  نیز در رتبه ۴٣ دنیا قرار گرفت.

اما به نظر می رسد این شرکت در سال جدید با چالش مواجه شده به گونه ای که در چند روز گذشته FTC  فعالیت بازاریابی شبکه ای شرکت را متوقف نمود.

اتهامات مطرح شده توسط این نهاد ناظر در رابطه با طرح درآمدزایی شرکت بوده و به شرح زیر است:

١- طرح درآمدزایی این شرکت توزیع کنندگان را مجبور به پرداخت مبلغی خاص در هنگام شروع فعالیت می نماید که این امر مصداق بارز دریافت حق عضویت می باشد.

٢- طرح درآمدزایی این شرکت بیش از آنکه به خرده فروشی پورسانت پرداخت کند، بابت عضوگیری پاداش می دهد.

٣- شرط دریافت پورسانت در موارد بسیار زیادی منوط به رسیدن به میزان مصرف مشخصی از مصرف شخصی کالاست.

این شرکت به علت مشکلات پیش آمده تا اطلاع ثانوی طرح درآمدزایی خود را به حالت تک سطحی درآورده است و عملاً صد هزار نتورکر(networker) این شرکت بلاتکلیف شده اند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!