0

RIPE NCC: به دلیل تحریم شبکه بانکی, پذیرش تراکنش های مالی از سوی اعضای ایرانی متوقف شد

دسته بندی ها : پرداخت الکترونیک, کسب و کار 7 اردیبهشت 1399 کارشناس سایبرلا 508 بازدید

موسسه RIPE NCC که مسئولیت تخصیص و نظارت بر منابع IP در اروپا، خاورمیانه و قسمت‌هایی از آسیای مرکزی را برعهده دارد، در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر گردیده، اعلام کرد به دلیل تحریم شبکه بانکی، پذیرش تراکنش های مالی از سوی اعضای ایرانی تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.

کریستین کافمان رئیس هیئت عامل RIPE NCC، ضمن تاکید بر اینکه خدمات این موسسه نباید تحت تاثیر این تحریم ها قرار گیرد و اشاره به بیانیه صریح این موسسه در سال ۲۰۱۴ مبنی بر اینکه “هیئت اجرایی RIPE NCC معتقد است، ابزارهای ارتباطی از جمله تهیه و ثبت منابع آدرس دهی در اینترنت و IP آدرس ها نباید تحت تأثیر مباحث و اختلافات سیاسی قرار گیرد”؛ از تلاش خود برای یافتن راه‌حلی در رابطه با تحریم‌ها و مجازات های مالی اتحادیه اروپا که این حوزه را نیز تحت تاثیر قرار داده خبر داده و اعلام کرده در تلاش برای کسب معافیت دائمی خدمات خود از همه تحریم‌های کنونی و آینده اتحادیه اروپایی از سوی دولت هلند است.

این موسسه درعین‌حال در جهت رفع نگرانی پرداخت هزینه اعضای ایرانی خود اعلام کرده، با توجه به همه‌گیری بیماری ناشی از کرونا، دوره پرداخت به مدت ۳ ماه دیگر و تا اول ژوئیه ۲۰۲۰ معادل  ۱۱ تیر ۱۳۹۹ تمدید گردیده است تا پیش از اتمام این مهلت، چاره‌ای برای حل این مشکل جدید اندیشیده شود.

منبع: ترند

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!