0

بررسی توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق

دسته بندی ها : فضای مجازی 24 مرداد 1395 مدیر سایبرلا 436 بازدید

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ایسنا: عباس پاپی زاده درباره این لایحه توضیح داد: این لایحه اشکالات اساسی به خصوص در مورد واردات و صادرات گیاهان تراریخته داشت که به دلیل همین اشکالات به کمیته کشاورزی کمیسیون عدوت داده شد تا در هفته آینده گزارش تهیه و به دولت اعلام کنیم تا اصلاحات مربوطه را انجام دهد.

او تاکید کرد:‌ بحث گیاهان تراریخته موضوع مهم و استراتژیکی برای کشور است که به سلامت مردم مربوط می‌شود بنابراین باید در این زمینه کارشناسی بیشتری صورت گیرد.

پاپی زاده درباره واردات گیاهان تراریخته در عراق نیز توضیح داد: کشور عراق مسیر ترانزیت بعضی از بذرهای خارجی به کشور است که از این جهت برای کشور ما حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس در پایان گفت:‌لایحه برنامه ششم توسعه نیز در جلسه امروز بحث شد و تقسیم کار بین کمیته های تخصصی کمیسیون نیز برای بررسی تخصصی تر آن صورت گرفت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!