0

توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی

دسته بندی ها : حریم خصوصی و حمایت از داده, هک نفوذ کرک 21 اردیبهشت 1399 کارشناس سایبرلا 444 بازدید
حریم خصوصی در فضای مجازی - سایبرلا

لتیتیا جیمز دادستان نیویورک اعلام کرد با مدیران نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم بر سر نحوه حفاظت از حریم شخصی کاربران به توافق رسیده است.

به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت زوم و دادستان نیویورک به توافق رسیده اند تا این شرکت تمهیدات دقیق تری برای حفاظت از حریم شخصی کاربران در نظر بگیرد.

بر اساس این توافق زوم برنامه ای را به مدت ۹۰ روز به اجرا می گذارد تا ایمنی کاربران و حریم شخصی آنها بیشتر حفظ و نگرانی های کاربران بابت حملات شخصی هکری برطرف شود.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند، دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان، نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم به ابزاری محبوب برای برقراری ارتباط مبدل شده، اما نقص های امنیتی آن حضور ناگهانی و سرزده افراد مزاحم در جلسات و انتشار مطالب نامناسب را ممکن کرده بود.

زوم از دخالت دادستان نیویورک در این زمینه و پیگیری های وی اظهار خرسندی کرده و اعلام کرده آمادگی دارد نگرانی های موجود در مورد حملات هکری به خود را برطرف کند. زوم برای حل مشکلات یادشده در هفته های اخیر چند بار به روزرسانی شده است.

منبع: مهر

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!