0

تلویزیون در حذف تبلیغات دور زمین مسابقات لالیگا قانونی عمل کرد

حقوق تبلیغات, تبلغات در فضای مجازی, دیجیتال مارکتینگ

فارس نوشت : یک منبع آگاه درباره موضوع تبلیغات دیجیتالی یک شرکت فعال در ایران در دور زمین فوتبال مسابقات لیگ اسپانیا و حذف آن از آنتن رسانه ملی گفت: براساس ابلاغیه ای که نهادهای نظارتی دراین زمینه به صداوسیما داده اند، این سازمان مجاز نیست چنین شرکت های داخلی را که در تبلیغات دور زمین این بازی بود تبلیغ کند.

وی درباره موضوع تبلیغات دیجیتالی یک شرکت فعال در ایران در دور زمین فوتبال مسابقات لیگ اسپانیا و حذف آن از آنتن رسانه ملی بابیان اینکه این شرکت ها با مبلغی گزاف تبلیغات دور زمین را با استفاده از فناوری های گرافیکی در مسابقات لالیگا خریداری کرده بودند، افزود: با توجه به ابلاغیه نهادهای نظارتی، رسانه ملی به هیج عنوان مجوز پخش تبلیغات این قسم شرکت ها را ندارد و مسئولان این شرکت ها هم دلایل آن را کاملا می دانند.

وی تاکید کرد: این شرکت ها که خودشان از دلیل منع پخش تبلیغات شان در داخل آگاهی دارند بهتر است با تمکین به قوانین، و رفع مشکل شان از ظرفیت رسانه های داخل استفاده کنند و به دنبال دورزدن قوانین نباشند.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که بالاخره این شرکت ها چگونه می توانند در تلویزیون تبلیغ داشته باشند گفت: چنین شرکت هایی که زمینه اصلی کارشان با اینترنت و شبکه های اجتماعی است، پیچیدگی های خاصی برای تبلیغ فراگیر تلویزیونی دارند و وظیفه وزارت ارتباطات است تا با همکاری مجلس، رسانه ملی، نهادهای مسئول نظارتی و قوه قضاییه در این خصوص لایحه جامعی را آماده و مراحل تصویب آن را طی کند.

وی اظهار داشت ؛ صداوسیما قانونی عمل کرده است. پخش تبلیغات فراگیر شرکت های بزرگی که زمینه اصلی آنها اینترنت و شبکه های اجتماعی است ابهامات زیادی دارد، وزارت ارتباطات باید لایحه ای برای تدوین قانون مشخص به مجلس بدهد.

ناظمی، معاون وزیر ارتباطات در توئیتی اظهار کرده بود که صدا و سیما تبلیغ یک شرکت ایرانی را در اطراف زمین بازی سانسور کرده است.

منبع:فارس

بازنشر این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و به منزله تایید یا رد محتوای آن نیست.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!