0

تصویب کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون فرهنگی مجلس

دسته بندی ها : فضای مجازی, مجلس شورای اسلامی 6 آبان 1399 کارشناس سایبرلا 400 بازدید
شبکه ملی اطلاعات ایران

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در این جلسه خبر داد.

احمد راستینه در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون پس از بحث و بررسی  طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات کلیات آن را به تصویب رسانیدم ،هدف این طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ظرفیت داخلی برای این حوزه و گسترش اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: سپس جزئیات طرح برای بررسی دقیق به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شد، پس از انجام این بررسی کارشناسی، طرح به صحن کمیسیون ارائه می شود، پس از این دستور جلسه اخبار مربوط به حوزه ورزش کشور بررسی شد و بر این که دولت ظرف یک ماه آینده لایحه باشگاه‌داری را به مجلس و کمیسیون فرهنگی ارائه کند تاکید شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در این نشست همچنین نظرات اعضا در خصوص اولویت‌های کمیسیون فرهنگی که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه شده بود اخذ شد، بر این اساس دو موضوع فضای مجازی و جمعیت و خانواده به عنوان دو اولویت اصلی کمیسیون مورد توجه قرار گرفتند، اولویت های بعدی نیزدر جلسات بعدی مشخص می شود.

منبع: ایسنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!