0

تشکیل کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران پس از رای اعتماد وزرا

مجلس شورای اسلامی, سایبرلا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون مشترک طرح فضای مجازی با ترکیب اعضای ۹ کمیسیون تشکیل می شود، گفت: آغاز به کار این کمیسیون به بعد از بررسی رای اعتماد وزرای دولت، موکول شد.

سید علی یزدی خواه از ابلاغ کلیات طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» توسط هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: مطابق با اینکه قرار است این طرح در قالب اصل ۸۵ و در کمیسیون مشترک بررسی شود، مقرر شد که این کمیسیون با حضور نمایندگانی از ۹ کمیسیون مجلس فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه رؤسای کمیسیون ها باید نفرات مدنظر خود را از طریق انتخابات درون کمیسیونی برای معرفی به کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی»، معرفی کنند، در مورد ترکیب اعضای این کمیسیون گفت: بیش از ۲۰ نماینده از کمیسیون های مختلف در این کمیسیون مشترک حضور خواهند داشت که نمایندگانی از کمیسیون های صنایع و فرهنگی تعداد بیشتری از این اعضا را تشکیل می‌دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد شکل گیری ترکیب کمیسیون مشترک و آغاز به کار آن گفت: به نظر نمی‌رسد که کمیسیون ها در هفته پیش رو زمان خالی برای پیگیری این موضوع را داشته باشند به همین دلیل آغاز به کار این کمیسیون و تعیین اعضا به شهریور ماه و پس از جلسات بررسی رأی اعتماد وزرای کابینه دولت سیزدهم، موکول می‌شود.

سید علی یزدی خواه تاکید کرد: مجلس قرار است از هفته آینده به صورت ۳ شیفت برنامه های وزرای پیشنهادی دولت را بررسی کند و پس از آن نیز جلسات رأی اعتماد پیگیری می‌شود. با این وجود زمانی برای طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» باقی نمی‌ماند و پیگیری آن در این برهه زمانی بعید به نظر می‌رسد.

منبع: مهر

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!