0

تشکیل تیم برنامه‌ریزی و مدیریت لازمه کاهش جرایم اینترنتی است

رئیس پلیس فتا استان کرمان در دیدار با مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان تشکیل تیم برنامه‌ریزی و مدیریت توسط دستگاه‌های اجرایی را الزامی دانست و گفت: در پی این امر شاهد کاهش جرایم اینترنتی خواهیم بود.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ امین یادگار‌نژاد اظهار کرد: با تشکیل تیم برنامه‌ریزی و مدیریت توسط دستگاه‌های اجرایی شاهد کاهش جرایم اینترنتی خواهیم بود.

محمدرضا جهانگیری مدیر کل اداره آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان کرمان در دیدار با سرهنگ امین یادگار‌نژاد رئیس پلیس فتای استان ضمن تشکر از همکاری خوب پلیس در راستای آموزش امنیت در فضای مجازی گفت: حرکت پلیس فتا نیاز اصلی جامعه امروزی است و رسالت مجوعه آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان در این است که آسیب‌های ناشی از این فضا را به همگان اطلاع و آموزش دهد.

وی در ادامه گفت: یکی از دستگاه‌هایی که از خدمات آن در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای بسیار استفاده شده است نیروی انتظامی است که تا به حال همکاری زیادی در این زمینه داشته است و امیدواریم این رابطه ادامه پیدا کند.

در این دیدار سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان نیز از تلاش‌های مجموعه آموزش فنی‌و حرفه‌ای قدردانی کرد و گفت: با تشکیل تیم برنامه‌ریزی و مدیریت توسط دستگاه‌های اجرایی در بازه زمانی مشخص آگاه سازی مردم افزایش پیدا می‌کند و شاهد کاهش جرایم اینترنتی خواهیم بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!