0

امکان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی به شرکت ها و واحدهای دانش بنیان حوزه ICT فراهم شد

ایده, نوآوری, خلاقیت, استارتاپ, کارآفرینی, دانش بنیان

با پیگیری های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان استفاده شرکت ها و واحدهای دانش بنیان حوزه ICT از تخفیفات و تسهیلات صندوق توسعه ملی فراهم شد.

با پیگیری های وزارت ارتباطات و هماهنگی های انجام شده، شرکت های فعال در حوزه ICT دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت و واحدهای دارای تاییدیه دانش بنیان می توانند از تخفیفات و تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

این مصوبه در حالی به تصویب رسیده است که تاکنون این شرکت ها و واحد های دانش بنیان حوزه ICT امکان استفاده از تخفیفات و تسهیلات صندوق توسعه ملی را نداشتند و با اعلام مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 30 فروردین ماه این شرکت ها می توانند در راستای حمایت از ایجاد و توسعه کسب و  کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

بر اساس همین گزارش، شرکت های فعال در حوزه ICT دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت برای درخواست استفاده از این تسهیلات می توانند به صندوق توسعه ملی و واحدهای دانش بنیان نیز به سایت دانش بنیان مراجعه کنند.

منبع: سیتنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!