0

حواستان به تبلیغات ماساژ درمانی در شبکه‌های اجتماعی باشد

دسته بندی ها : تبلیغات و بازاریابی دیجیتال 18 شهریور 1397 مدیر سایبرلا 440 بازدید

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: شخصی که با انتشار و اشتراک گذاشتن تصاویر مبتذل و غیراخلاقی به تبلیغات ماساژ درمانی اقدام می‌کرد، توسط پلیس فتا اردبیل دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ دوم علی قهرمان طالع از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد کانال‌های مختلف اقدام به تبلیغ ماساژ درمانی با عنوان «ماساژ برای خانم‌ها در اردبیل» می‌کرد، خبر داد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اردبیل در تشریح این خبر افزود: در پی وصول پرونده‌ای از واحد واکنش سریع به جرائم رایانه‌ای و سایبری دادسرای عمومی انقلاب اردبیل با عنوان تبلیغ ماساژ درمانی برای خانم‌ها در اردبیل موضوع رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قهرمان طالع گفت: در راستای رصد و پایش مجدد توسط پلیس فتا مشخص گردید فرد مورد نظر در یکی از صفحات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام کاربری مشخص و با بیش از دوازده هزار فالوور اقدام به تبلیغ و ارائه ماساژ درمانی برای خانم‌ها با انتشار تصاویر غیراخلاقی می‌نماید که طی اقدامات فنی نامبرده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه تجهیزات دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه گردید.

این مقام ارشد انتظامی در توصیه به کاربران کرد: هم‌وطنان عزیز دقت داشته باشند که به تبلیغات وسوسه‌انگیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه نکرده و به‌هیچ‌وجه به مکان‌های غیرقانونی و بدون مجوز جهت ماساژ درمانی، طب سنتی و.. مراجعه نکنند، چرا که در این مراکز شاهد انواع تخلفات و جرائم هستیم که حضور ناآگاه فرد می‌تواندی برای او مشکل ساز شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!