0

اضافه شدن تبلیغات به واتس آپ

فیسبوک facebook - سایبرلا
فیس‌بوک تأیید کرد که از سال آینده تبلیغات به پلتفرم اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

به گزارش سایبربان؛ واتس‌اپ که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، تا سال آینده میزبان تبلیغات در این پلتفرم خواهد بود و در ازای اجازه دادن به شرکت‌های مختلف برای نمایش تبلیغات مختلف پول دریافت کرده و بدین ترتیب موفق خواهد شد از این طریق کسب درآمد کند.

حالا در تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت تک رادار، فیس‌بوک به‌عنوان توسعه دهنده و شرکت مادر واتس‌اپ، اعلام کرده است که کاربران واتس‌اپ از سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد، شاهد نمایش تبلیغات در درگاه این پیام‌رسان خواهند بود.

به نظر می‌رسد که واتس‌اپ با این اقدام قادر خواهد بود درآمد بالایی را برای خود به دست بیاورد و در زمینه ارتقای سطح کیفی این پیام‌رسان از آن استفاده کند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده، پیام‌رسان واتس‌اپ هم اکنون میزبان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ ازآن‌جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به‌صورت کامل محافظت‌شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!